Po wizycie u internisty

Jestem po spotkaniu z internistą. przejrzał wszystkie wyniki i całą dokumentację jaką mam. Wymaz z gardła jest poprawny, nie mam się czym przejmować.
Usłyszałem natomiast, że nie mam już szukać pomocy u specjalistów i nie mam wykonywać żadnych dodatkowych badań, bo nie ma sensu. Jestem zdrowy i nie ma przyczyny mojego kaszlu. Tak już mam i tyle.
Czy to normalne, że u 24 letniej osoby występuje kaszel z odkrztuszaniem codziennie rano przez ostatnie 4 lata i nie ma tego przyczyny? Chyba muszę zmienić internistę…

Aktualnie nie mam pomysłu, co dalej 😦 Nadal czekam na wyniki badania IgM i IgG w kierunku Chlamydia pneumoniae.

Otagowane:

One thought on “Po wizycie u internisty

  1. Kaja Grudzień 4, 2012 o 9:14 am Reply

    Witam! Od pewnego czasu śledzę Twoje zmagania zdrowotne, lecz nie zgodzę się z tym, że nie ma przyczyny tego kaszlu. Z racji że wykonałeś już chyba wszystkie możliwe badania, radziłabym spotkanie z dobrym psychologiem. Może uznasz to za lekceważenie Twojego problemu, ale radze poczytać (może niekoniecznie w internecie) o różnego rodzaju zaburzeniach jak np. nerwica natręctw. Opisane medycznie są przypadki, kiedy kobieta traci władzę w nogach, nie może chodzić dlatego że gdzieś w głębi psychiki ma uraz do swojego ojca. Zdziwiłbyś się jak różnie w naszym ciele objawiają się problemy naszej głowy 😉 Nie twierdzę, że musisz mieć bardzo poważne problemy, czasem nawet nie zdajemy sobie sprawy jak niektóre sytuacje na nas wpływają. Osobiście uważam, ze przed stwierdzeniem, że dane schorzenie ma podłoże psychiczne, należy wykluczyć wszystkie inne możliwości, ale ty już to zrobiłeś 🙂 Życzę wytrwałości i pozdrawiam!

Skomentuj

