Badania laboratoryjne – aktualizacja 10:30

Jestem po pierwszych badaniach laboratoryjnych. Niestety są bardzo drogie, nie miałem pieniędzy na wykonanie wszystkich, które zaplanowałem. Dzisiaj zrobiłem:

  • TSH, FT4, anty-tpo
  • IgA, IgG
  • HIV/AIDS
  • kał na pasożyty

W poniedziałek będę robić następujące:

  • anty TG
  • IgE
  • posiew z gardła
  • ponownie kał na pasożyty (to powtórzę także we wtorek)

Niestety w laboratorium do którego się udałem nie wykonują badania na chlorki w pocie. Będę musiał poszukać innego miejsca. Jeśli ktoś z Was wykonywał takie badanie w trójmieście, lub wie gdzie można takie zrobić, to dajcie proszę znać.

Aktualizacja:

Dzięki jednemu z czytelników udało się załatwić dodatkowe badania z dzisiejszej próbki. Zostanie dodatkowo wykonany anty TG i IgE – nie będę musiał ponownie oddawać krwi w poniedziałek i też wtedy będę mógł zapłacić. Dziękuję M. za pomoc! 🙂

Otagowane:

3 thoughts on “Badania laboratoryjne – aktualizacja 10:30

  1. T Listopad 24, 2012 o 8:02 pm Reply

    część tych badań można robić na NFZ.
    Dlaczego tak nie robisz?

    • pankaszel Listopad 26, 2012 o 7:51 am Reply

      Niestety mam problem z uzyskaniem skierowania od lekarzy na takie badania.

  2. T Listopad 27, 2012 o 9:17 pm Reply

    Musisz iść do lekarza z POZ -u – nie prywatnie. Lekarz nie powinien Ci odmówić skierowania!. Może powiedz, że inny prywatny specjalista takie zalecił, ale nie stać Cię na nie dlatego przychodzisz do internisty z NFZ. Przecież płacimy składki!

Skomentuj

