Po wizycie u alergologa i laryngologa

Niestety kolejny raz nic nowego się nie dowiedziałem. Ponownie (który to już raz?) wykluczono problemy z zatokami i zastanawiano się nad refluksem.

Stanęło na tym, że dostałem 3 nowe leki:

  1. Klacid Uno 500mg raz dziennie – antybiotyk m.in. na zakażenie dolnych i górnych dróg oddechowych, zapalenie ucha środkowego, zakażenia skóry i tkanek miękkich.
  2. Rupafin 10mg raz dziennie – na złagodzenie objawów alergicznego zapalenia błony śluzowej nosa i złagodzenia objawów związanych z pokrzywką (po co mi to?).
  3. Nexium 40mg dwa razy dziennie – zamiast Controlocu. Lek kosztuje 70zł za opakowanie, a potrzebne mi były 4!

Dodatkowo ponownie Metypred 4mg trzy tabletki dziennie oraz muszę wykonać posiew z gardła.

Niestety żaden z lekarzy nie chciał się przyjrzeć spisanym sugestiom.

Z mojej inicjatywy chciałbym wykonać jutro (wszystko zależy od ceny badań, niestety mam ograniczone fundusze):

  1. Badania krwi:
    • TSH, FT4, anty-tpo i ewentualnie FT3
    • IgA, IgE, IgG
    • pAnca, cAnca
    • HIV/AIDS
  2. Kał na pasożyty (w sumie trzy razy, czyli też w poniedziałek i wtorek).
  3. „Chlorki w pocie” – to na mukowiscydozę.
  4. EKG

Jutro prawdopodobnie uda mi się odebrać wyniki badań popłuczyn z płuc, TK i spirometrii. Niestety dopiero w sobotę znajdę chwilę, żeby zeskanować i wrzucić na bloga.

Otagowane:

Skomentuj

