Zaczynamy!

Blog ten powstał w desperacji i jako ostatnia deska ratunku dla mojego problemu. Od ponad 4 lat kaszlę rano, a właściwie to odkrztuszam zalegającą wydzielinę. Każdy poranek jest przez to drogą przez mękę. Do tej pory nie udało się znaleźć przyczyny problemu. Wszystkie szczegóły, które tylko udało się się zebrać, dotyczące mojej choroby zostały zapisane właśnie tutaj. Spisałem wszystko tak jak faktycznie jest, zebrałem historie choroby i wyniki badań. Liczę na to, że w jakiś sposób, przy Waszej pomocy, drodzy czytelnicy, uda mi się choć jeden dzień zacząć normalnie, tak jak każdy z Was. Chciałbym w spokoju umyć zęby nie dusząc się przy tym i nie budząc wszystkich dookoła.

Jeśli znacie kogokolwiek, kto byłby w stanie zdiagnozować moją przypadłość, to bardzo proszę, pokażcie mu tego bloga.

Liczę na każdą Pomoc!

Skomentuj

